کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750195456 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317897 | نظرات: 37952
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ماجرای برنده شدی؛تماس بگیر

این جمله شسته رفته و با حالت امری ظریف، به گوشی شما پیامک می‌شود. فعل امری " بگیرید" پشت واژه " برنده استثنایی" پنهان شده و زیاد به آدم بر نمی‌خورد. حتی بدش هم نمی آید، که تلفن رابردارد و زنگ بزند به شماره شرکت. آخر کنجکاوی هم دارد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ چون پیش آمده که به خاطر گناه ناکرده مجازات شویم، اما تا به حال کسی به خاطر کار نکرده به ما پاداش نداده بود. حتی مخابرات!
دو سه بوق که می خورد. منشی شرکت گوشی را برمی دارد. مثل همیشه که نه، اما مثل اغلب اوقات خانمی مودب و خوش صحبت آن طرف خط، بعد از سلام " گرم و صمیمی" می‌گوید: جناب من به شما تبریک می گویم... شما برنده ۴۰ درصد تخفیف محصولات "ما" شده‌اید.
- من که کاری نکرده ام خانم؟
- قرار نبوده که شما کاری کنید. شماره شما توسط "پنل مخابرات" و به صورت کاملا تصادفی انتخاب شده است. تبریک مجدد مرا بپذیرید.
- من سر در نمی آورم.
- (قرار نیست که شما سر در بیاورید!) ببینید. شرکت "ما" برای تبلیغ محصولات خود به کمک مخابرات به شماره‌های تصادفی پیامک ارسال می‌کند. بسته محصولات ما شامل چهار وسیله کاربردی فوق العاده است، که قیمت واقعی آنها ۴۱۰ هزار تومان است ولی برای شما که پیامک برایتان ارسال شده با ۴۰ در صد تخفیف ۲۴۵ هزار تومان حساب می شود.
- چرا؟
- عرض کردم خدمتتان. برای تبلیغ محصولات شرکت.
- خب می شود محصولات شرکت را معرفی کنید؟
- با کمال میل( مثل همیشه!). بسته جایزه شما شامل یک سبزی خرد کن تمام استیل، یک آرام پز چند کاره، ترازو دیجیتال، هم‌زن برقی، تخم‌مرغ پز هوشمند، و یک پکیج پزشکی که سلامت بدن شما را تضمین می کند. تازه اگر شما هفت نفر از آشنایان را به خریدن محصولات "ما" ترغیب کنید، یک لپ‌تاپ هم هدیه می گیرید! (به طرز غریبی یاد نامه‌های می‌افتی که اگر هفت بار از رویش نمی‌نوشتی و به هفت نفر دیگر هم نمی‌دادی که بنویسند، سوسک می‌شدی!)
- چه تضمینی وجود دارد که...؟
- منتظر بودم بپرسید. ببینید! شما می توانید بعد از رویت بسته جایزه، پول را پرداخت کنید. محصولات چینی و البته دارای ضمانت و تحت لیسانس نیز هستند. شما می توانید هر وقت که هرکدام از محصولات را نپسندیدید، تنها با متحمل شدن هزینه آژانس، محصول را برای ما بفرستید.
هرچه مکالمه بیشتر، طول می‌کشد، علامت سوال های بیشتری هم دور سر آدم می‌چرخد.
چرا مخابرات بدون اجازه مشترک، شماره‌اش را در اختیار این شرکت ها برای تبلیغات خود، می‌گذارد؟ ( شرکتی برای تبلیغ فرم مربوطه را پر می کند و مخابرات حتی شماره ثبت و قانونی بودن شرکت یا موسسه اقتصادی را هم استعلام نمی کند؟!)
چرا شرکت برای محصولات "چینی" دارد به این شیوه تبلیغ می کند؟
این شرکت ها بدون شماره ثبت بازرگانی چرا مثل قارچ سر از همه جا در آورده اند؟
منشی اما انگار قرار گذاشته که قانع‌ات کند. می‌ترسی. آخر روزی نیست که خبر کلاهبرداری اینترنتی و پیامکی را نبینی یا نشنوی. همین چند روز پیش بود که رییس پلیس فتای استان زنجان جزئیات کلاهبرداری پیامکی ۱۲۱ میلیاردی از ۴ میلیون ایرانی را تشریح کرد. ۴ میلیون ایرانی؟!
گیرم قرار نیست ما گول بخوریم. اما هستند افرادی که فریب این شرکت‌ها، و البته شاید فریب اطمینان به مخابرات را می‌خورند.
به گزارش فرارو دارند زیاد می‌شوند شرکت‌های اینچنینی و پیامک‌های آنچنانی. و این شاید برآیند یک اقتصاد بیمار باشد، در جامعه ای تنبل و البته فرصت‌طلب. اقتصادی که انگار تجارتش به جای بازار به زیرزمین کشیده شده و تولید ملی‌اش شده، فروختن جنس بنجل چینی با تبلیغات فریب دهنده!.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13155 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/11/05 تعداد مشاهده: 1593
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

رضا صدقی 1391/11/07 04:22
آدمهای ساده و زودباور، فریب می خورند؛ کاری هم نمی شود کرد! اگر نصیحت کنی، متهم به بخیل بودن و ... می شوی.
اگر یک درصد هم مخ داشتند، فریب نمی خوردند!
بنده 1391/11/05 23:05
بهترین کار در این مواقع اینه که کامل به حرف‌شون گوش کنید، یه جوری صحبت کنید انگار که علاقمند شدید
یه ربع وقت طرف رو بگیرید، بعد آخرش بگید مرسی متشکرم خدانگهدار!lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
رحمت الله شهنوازی 1391/11/05 15:40
گل گفتی عمو
علیرضا.ن 1391/11/05 07:47
دمت گرم داداش.عین واقیته